beg pelik ! U_U

assalamualaikum suma  :)

agak lama ella x sentuh blog minggu ni kan !  ada la hapdet ceket tapi tu pun taip laju-laju sebab ada keja sedang menanti... tiap-tiap malam tidur akhir ! wuwuwu

akhirnyaaaaaaaaa (suara macam main-main dalam gua) dapat juga hapdet entry baru ! BEG PELIK tapi cantik ?! apa tu ? cop cop , kejap lagi ella crita korang ! : )

MR.R pun dah masuk hari ke-7 kan , agak-agaknya korang dah baca AQ sampai juz brapa erk ? aha , jawab dalam hati jak , x perlu gitaw ella ! (KLIK SINI SEPA MR.R)

jadi maknanya , tarikh pulang rumah pun semakin hampir ! oww yeeaahhh ! tapi masa ella klik klik dan terus klik cari tiket balik , tup tup ella tersentap ! puuunyaaaaaa laaaaa power puff girls !  mahal dah *pitam*.... kebetulan masa ella cek tu , ella kat library dengan ahli kumpulan subjek pendidikan islam sedang berbincang ! ella pun laju-laju tunjuk kat dorang harga tiket tu ! U_U  huhu akhirnya dorang suruh ella balik awal sehari... maksudnya orang balik hari jumaat , ella balik hari KHAMIS laaa... deal , ella setuju ! hikssss.. harap-harap xda pensyarah ella baca blog ni ! ops !

ehhee kejap ! apa kaitan beg dengan balik  kan ? aha , memang xda kaitan pun.... ella cuma mau gitaw , pengajarannya d sini , lain kali beli tiket awal-awal , boleh ?! bagussss... *tepuk tangan* : )

BEG PELIK TAPI CANTIK ? sebelum tu ella tunjukkan dulu gambar beg tu dengan korang... : )





see ? cantik bukan... ella x taw la test korang camana , tapi faham-faham jak la.. ella memanggg minat beg yang talinya jenis panjang-panjang ni ! tak kira la warna apa , asal namanya beg bertali panjang , konfem ella berkenan !  bukan apa , kadang-kadang feel orang korea gituee hikhikhik ! *dush kes terpengaruh drama korea*

tapi ni bukan beg ella... ni kawan ella si mila... tapi ella lebih suka panggil dya "ahjumma" ! *harap-harap mila tak baca* sowee...

satu tengahari tu , mila ni ke bilik ella.. ella blurrr abisss la.. apa tak nya , besa pi bilik ella muka ceriaa jak , ni sedeyyy macam baru kematian anak kucing ! *tapi ella suka ikan* hihi

laaaaa , rupanyaa minta ella bukakan butang beg tu ! hahah ella pun gelak abisss la... buka beg pun tak taw kan ! siap sanggup datang bilik ella jauh-jauh lagi tu... dengan muka temberang abiss , ella pun minta la konon beg tu ! tup tup tup , aaiyaaaaa ella sendiri pun tak dapat buka ! naaa padan muka kan , sepa suruh gelak orang !



butang beg tu ! buat suspen orang jak... huhu

last-last ella cakap dengan mila :

   E  : kontek jak kedai tu , tanya macamana buka !
   M  : aiiieee semata-mata... imagine jak ko kalau buka beg ni senang jak
          , maluuu jua tu...
   E  : bah , gunting jak laaa supaya terbuka...
         *muka condifent confident sungguh*
   M  : teyda kerja la ko ni kan ! U_U
   E   : *ketawa terkekeh-kekeh* : )

akhirnyaaa dya pun kontek owner kedai tu ! aaa lupa ella nak PROMOTE ! suma beg ala-ala korea ni sebenarnya jual online ! bukan saja beg tapi baju-baju ala-ala korea pun TERRRsangat la banyak pilihan sampai tak taw mau pilih mana satu.... serius , semuanyaaa cantik-cantik ! terutamaa beg-beg ! harganya pun murah daripada kedai bukan online... tengok jak beg mila tu , cantik kan ?! harganya cuma RM50 TERMASUK POSTAGE ! waaa kat kedai belum taw lagi dapat beg yang BERKUALITI , MURAH dan CANTIK macam tu ! yang bessttt nya , penghantaran pun cepat ! : D

ella pun sedang skodeng-skodeng beg kat situ untuk tambah koleksi beg ella lagi ! hikkssss korang mau juga erk ? tapi korang kontek la ownernya sendiri ok ! nama kedai online tu 'SECRETGARDEN BUTIK' (KLIK SINI)... waaa nama pun sweet jak... hikhik : )



LOKASI : bilik ostel....
eh tiba-tiba pula gambar ni ! apa yang ella pegang tu ? ella cerita next entry ok ! ops , agak menyerlah taik lalat disitu... hihihi : )


                                   STAY TUNE ! : D




26 comments:

  1. habis mcm mana mau buka beg ituuu ? ahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mrsgreenLover : ada kan butang dua bulat kat kepala beg tu ? tekan butang tu , tolak ke kiri dan kanan... : )

      Delete
  2. beg pelik yerr..nanti beli beg angry birds pulak. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. angry birds x best , ramai orang guna... x limited edition ! hihihi : )

      Delete
  3. gurau jerr.. huehue..klu mcm tu pakai beg xpelik lah yerr dikk. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ahh.... beli kat aizan ma baker ! :D

      mcm ngam pula nama bakery mcm tu taw... =p

      Delete
  4. yuckks. Xngam2! "Suheylah Accessories" baru ngam.. :D huehuehue.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah.... alahai , x minat la buka kedai accesories ! impian sy mau buka cafe yang comel warna pink ! :D

      Delete
  5. ouh yeah? okay2..kalau dah buka tu sy jadi planggan no 1. :D bagi diskaun harga utk org spesel yerr.. HAHA.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. udah beli tiket balik raya ?

      *selamat ari raya* awal wish.. hihihi

      Delete
  7. sudah.. awal lagi..xnak la wish skrg.. ella wish kat airport nanti yerr.. :D ataupun awak xbalik sabah dah?..ehem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow...
      ops , org balik awal laaa... xdpat wish... karang pesan dengan pilot jak laaa.. ok ?!

      klu x balik sabah , mau balik mana lagi.... huhu U_U

      Delete
  8. ekk..kunun..ye kerr.. huehue..xpa2..manatau balik area trtentu kat srwk? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. perjalanan masi panjang , x perlu fikir y belum pasti.. aha..

      Delete
  9. Replies
    1. tapi besfren sy major sabah.. hehee : D

      Delete
  10. ouh.sbb ingtkn aritu org serawak..bangsa ella apa yerr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa ni soalan y paling susah sy mau jawab ! bukan apa , karang mun sy jawab , sy takut org tu terus pitam ! heheee... klu sy cakap bangsa arab , muka lansung xda macam arab ! idung x mancung , pipi tersorong-sorong ada la... jadi jawapn selamat sebelum dipertikaikan , sy akan jawab "bngsa sy melayu"... hehe...

      Delete
  11. aha..xderlah..just nak tau..kdg2 bangsa xmenampakan ciri sbnr kan..hue. tpi muka ella nmpk mcm chinese lah.huehue..ouh..ada gak org melayu kat sabah ekk..huehue.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha muka chinese tu mcm lawak ! :D

      mungkin darah sebelah mama kuat kot...mualaf kadazan kan... tu la mcm cina ceket banyak ceket.. heheee...

      nant la tulis entry pasal bgsa pula...

      senior bgsa pa erk ? *blur*

      Delete
  12. omo..ada mix kadazan yerr?? wahh..xla lawak..mata sepet dan kulit cerah..okay2..senior akan jawab pabila entry bangsa ditulis yerr.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. owr8 senior... :)

      laju-laju la sy taip entry pasal bgsa ni ! :D

      Delete

copyright by ella suheyla