sampai termimpi-mimpi.. U_U

assalamualaikum ! :) x jawab dosa, jawab sayang ! 

pa kabar hari ni ? gggrrr besstt pula cuaca sekarang kann.. hujan bersama angin sepoi-sepoi bahasa dan semestinya masa y paling bestttt untuk tido ! eh eh jangan terpedaya ! keja-keja berlambak lagi tu ! pi buat cepattttt ! -_-

kali ni mau cita sekejap jak k... entahla napa hari ni rasa badan macam kurangg semacam jak ! pendek kata, kuranggg tido dan lama duduk dan kurang senaman ! tue la badan pun penattt tahap dewa kan... tapi gagahkan diri menempuh hari ni...wuwuwu.. :(

majlis perpisahan pengarah tadi agak lama juga duduk... sepa kata duduk x penat ? huh SILAP dan SILAP ! duduk y terlalu lama sebenarnya x baik untuk kesihatan taw !

sampai2 kat bilik, laju-laju ambil air wudu' untuk solat zohor ! plan lepas zohor mau tido sekejap jak... siap set jam lagi,  dalam setengah jam la gitue.... sambil tido sambil krooooiiiihhhh kan, tiba-tiba ella TERMIMPI SESUATU !  jeng jeng jeng.... (nebes2) !

huwaaa, ella termimpi KUALI y comel tu lagi laaaaaaa ! sob sob...

apa ? x taw kuali yang mana ?! its ok, boleh (KLIK SINIyaaaa... :)

dah tengok kan ! see ? comel bukan... macamna ella x termimpi kalau benda kita mau sangat-sangat tapi sampai sekarang masih x jumpa-jumpa ! dalam mimpi ella tu, ella jalan-jalan dengan seorang kakak y ella panggil 'KAK IDHO'.. (hehe kaka ni sedang blajar tempat y sama dengan ella) ! sowee kak idho, saya pun x taw napa kakak boleh-boleh masuk dan siap jadi watak utama dalam mimpi saya tadi... hikhik :)

dalam mimpi tu, ella jalan-jalan dengan kak idho kat MID VALLEY ! hahaha rasa lawak pula, kat miri ni ada parkson dan banyak lagi mall boleh jalan-jalan.. tapi entah laaa, napa mid valley jadi pilihan mimpi ! *mukaconfius*

kononnya kami dua jumpa laaa kuali yang ella mau tu. tapi malanggggnyaaa, kuali tu tertanggal pemegang sebelah ! wuwuwu sedeyyyy :(

tup tup tup, ooohhhhh TIDAKKKKK ! rupa-rupanya dah jam 5 petang ! dushhh ella baru tersedar ! aihhh pasang alarm pun x berfungsi bila badan dah terlaluuuuuuuu letihh kan kan kan... ella pun bangun terus sambil  jalan laju-laju ke tandas mau ambik air wudu' ! huhuhu tertido sampai asar... orang dulu-dulu kata, tido lepas asar x bagus ! mimpi buruk ! heee, kadang-kadang betul juga kannnn.... *sambil angguk kepala*

tapiii walaupun tu cuma mimpi, entahla napa kesedihan dapat kuali yang rosak dalam mimpi tu masih terasaaaa.. :(

tenggokk tu.. pocoyo pun ikut sedeyyy skali.. xpa pocoyo, nanti kita cari tempat lain lagi aaa.. kita cari sampai jumpa ! *mukasemangat*

:)





26 comments:

  1. kadang2 confuse jugak mimpi ke realiti ni ;D bila dah terjaga terbawak2 sedih dari mimpi tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ! selalu jak macam tu kan.. sedey masih x jumpa kuali comel tu ! :(

      Delete
  2. Replies
    1. aizan ma : heee, sy mau juga kuali tu ! :(

      Delete
  3. ala..sy tolong beli la cik adik.. :D kuali aka periuk nasi. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dusshhhh ! tue sy xmau ! periuk nasi x comel, kuali kecik tu laaaaaggggiiii comel !

      Delete
  4. HAHAHA# xpa2..abaikan semua tu..nanti bleh jumpa gak.. yg penting entry yg awak tulis pasal elaun tu MEMBERANGSANGKAN saya. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. owww laajuu aaa cakap pasal elaun... bahh, karang mun kuar elaun, cari kuali comel k ! :D

      Delete
  5. ekk..kuali comel? uhuk~ xbleh cari sorang tu. mesti berteman. HAHAHAHHA# kidding..kuar elaun belikan kamu PAN lah..tau? kuali leper utk goren telur tuh. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aip aip aip dushhhh, mendalam maksudnya taw ! ow pan ! bolehh la mun pan kecik kecik, mun besar x mau laaa, x comel ! ^^

      Delete
  6. Gurau sahaja KAK. jgn ambik hati HAHAHHA. ekk..yang besar lahh..barulah telur masak dengan sedap sekali. :D#

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaiiiee kaka ?! *sambilterbatuk*
      sedap tapi x sihat... huhu taw napa ? sebb frying pan besanya x melekat kan.. senang masak kan.. haaa, sejenis wax yang ada kat pan tu x baik bila makanan di masak ! :)

      Delete
  7. wax? omo.omo omo. pan keluli tanpa wax itam tu pun sama ekk masterdhef?? :P ahah..btw..thanks for d info..lps ni saya buang smua PAN kat dapur.ada ustazah bgitau xbgus utk kshtn. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aigguuu~~ mun nada warna itam tu bukann.. ni yang pan jenis x melekat tym masak tu.. haha sampai mau buang aa.. xpa, bagi kilang kitar semula laa.. :)

      Delete
  8. ouh ya kerr? :P okay kak..HAHAHA. kitar semula aa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, silakan ke kilang sekarang ! *sambillibasrambut*

      p/s khas : kaka ?! sejakk bila kita adik bradik ! lalala

      Delete
  9. HUA. hormat kerana awak lebih tua dari saya. :P HAHAHHA..okay..ekk?? libas rambut?? (tutup mata)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ottokeeeee ! orang masi muda laa ! sy xtaw ni masuk orang kebrapa sudah x dpat trima kenyataan... *matakeatas*

      silakan laaa tutup mata tapi jan la sampai kat dalam kapal punnn pakai sun glasses ok ?! olalala *contoh jak*

      Delete
  10. HAHAHAH..dalam kapal mesti pakai..xnak cuci mata.HAHA knp tukar bekgraund music?? uhuk2.. so bila elaun masuk ni kak? AHHAHAHA.kaunterpertanyaanyer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xmau cuci mata kaaa mau kaber tidooo ! hihihi *ketawasopan*

      music ? minat kaaa.. dah tukar balik tu ! :)

      heeeelloooo, kakaak ?! huh, terus kaunter pertnyaan tutup !
      *malasjawab*

      Delete
  11. aha.minat..catchy dan sesuai ngan pinky2 nih. :D huehue.. iya. kaber nak tidurr..huahua..orait2..cik..dik..ustazah.. :) jwb yerr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oww yeahh, da jua kaitan dengan pinky rupanya,,, mau jawab pasal elaun ka ? aiguuu, x abis pikir laaa...

      *sila ke kaunter sebelah* (nada doraemon) ! :)

      Delete
  12. HAHAHHA..mestilah ada..okay2..cari kaunter lain lah. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakannn en.aizan ! *tangan tunjukkan jalan*

      Delete

copyright by ella suheyla